15lat
15 642 51 83 faktury, płatności, hosting             42 646 43 37, 696 782 409 pozycjonowanie
Strona głównaOfertaBiuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej

* AntySpam - przepisz kod z obrazka:

 

 
 
* Te pola są wymagane

BIP - Biuletyn Informacji Publicznej to urzędowy publikator teleinformatyczny, składający się z ujednoliconego systemu stron w sieci informatycznej. BIP został stworzony w celu powszechnego udostępniania informacji publicznej.

Każda władza publiczna, instytucje i podmioty wykonujące zadania publiczne są zobowiązane, na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2001 nr 112 poz. 1198), do publikowania informacji publicznej.

Nasze rozwiązanie BIP Go3.pl spełnia ustawowe wymagania ujęte w następujących aktach prawnych.

  • Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2001 nr 112 poz. 1198)
  • ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z dnia 28 października 2005 r.)
  • ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej.

Intuicyjna obsługa sprawia, że administrowanie stroną www staje się proste i przyjemne nawet dla osób nie mających doświadczenia w posługiwaniu się komputerami i aplikacjami internetowymi.

System posiada 3 poziomy dostępu: Administrator, Moderator, Redaktor, z możliwością swobodnego konfigurowania dostępu do poszczególnych części i funkcji serwisu dla każdego typu użytkownika.

Poniżej przedstawiamy najważniejsze funkcje naszego CMS-a.

Użytkownicy - funkcja ta wyświetla listę osób mających dostęp do CMSa. Użytkownicy mogą być zablokowani przez Admina, mogą dzielić się na moderatorów i redaktorów. Różne poziomy użytkowników funkcjonują wraz z uprawnieniami (jeśli zostały zaimplementowane w panelu administracyjnym).
BIP Użytkownicy.

bip_uzytkownicy.jpg

Uprawnienia – ustawienia dla grup użytkowników i działów: treść, repozytorium, komponenty oraz uprawnienia do wykonywania akcji: dodawania, edytowania, usuwania, publikowania.

przywileje.jpg

Dziennik Systemowy - dostarcza informacji o wykonanych w panelu administracyjnym operacjach. Dziennik dostępny jest tylko dla administratora i wyposażony jest w wyszukiwarkę.
Dziennik dostarcza informacji na temat:

  • typu operacji - czy zakończyła się ona sukcesem, ostrzeżeniem czy też błędem;
  • daty zaistnienia zdarzenia; osoby, która wywołała zdarzenie (jeśli operacji próbowała dokonać osoba niezalogowana, przyjmowana jest wartość "unknown");
  • modułu, który determinuje część systemu w jakim zaistniało zdarzenie;
  • obiektu, czyli dokumentu, na którym dokonano operacji;
  • rodzaju operacji: dodanie (insert), aktualizacja (update), usunięcie (delete), inna (other);

Konfiguracja - opcje konfiguracji e-mail z jakiego mają być wysyłane informacje z systemu CMS, opcje zapisu, opcje obrazków.

Repozytorium zasobów – dodawanie plików do systemu. Dodanie plików do repozytorium nie jest równoznaczne z opublikowaniem ich na stronie www.

repozytorium.jpg

Treść – strona główna – edycja strony głównej za pomocą edytora WYSIWIG, czyli funkcji służącej do edycji treści podobnych np. do programu Word. Dostępna jest także opcja dodawania metatagów (opis strony i słowa kluczowe).

Treść – menadżer treści

  • Kategorie – dodawanie głównych działów serwisu. Dostępne są: opcja publikacji teraz, publikacji zaplanowanej w czasie, publikacji na wersji (wersjach) językowej. Udostępnione są także wersje archiwalne kategorii.
  • Artykuł (dokument) – dodawanie treści do kategorii. Podobnie jak wyżej dostępne są: opcja publikacji teraz, publikacji zaplanowanej w czasie, publikacji na wersji (wersjach) językowej. Udostępnione są także wersje archiwalnego dokumentu. Pozostałe opcje to: czy dokument ma podlegać akceptacji moderatora, czy ma się wyświetlać autor artykułu, czy ma się wyświetlać w menu strony, czy ma się pokazać jako zachęta. Dokument można opisać poprzez dodanie metatagów: opisu i słów kluczowych.
  • Wyszukiwarka - przeszukuje zasoby serwisu.

Aplikacja posiada wiele innych opcji, z którymi można zapoznać się pod adresem:

http://produkty.go3.pl/bip/
login: klient
hasło: klient

http://produkty.go3.pl/bip/admin
login: admin
hasło: demo

Prezentowana aplikacja może zostać zmodyfikowana według Państwa potrzeb.

Tworzymy także aplikacje internetowe na indywidualne zamówienie.

powrót